środa, 27 grudnia 2017

We are the answear




Cześć kochani,

Kolejny post i mam nadzieję kolejna dawka fajnej inspiracji modowej dla Was.
Nie znamy się zbyt długo bo bloga prowadzę od niedawna ale Ci, którzy śledzą mnie na instagramie doskonale wiedzą, że uwielbiam się bawić modą. Lubię tradycyjne połącznia typu czerń i biel czy róż i szarość ale lubię również odważniejsze i intensywne kolory takie jak czerwień czy żółć.






































Dlatego też postanowiłam zaszaleć i przyłączyć się do akcji zorganizowanej przez answear.com czyli WE ARE THE ANSWEAR. Pierwsza edycja tej akcji wystartowała pod hasłem Moda testowana na ludziach.

Tak właśnie oto powstała taka mini sesja podczas, której miałam na sobie limonkowy płaszcz, jeansy, białą koszulę, czarne botki i dodatki czyli czarna pleciona torebka oraz czapka z pomponem o koralikami.






 

 



 

Co przykuwa Waszą uwagę? Oczywiście płaszcz! Jest w bardzo intensywnym kolorze co powoduje, że cała stylizacja jest żywa i idealnie ożywia ten szary i ponury dzień. Biała koszula w połączeniu z jeansami to klasyczny outfit, który będzie idealny na każdą okazję. Może się tak ubrać do pracy, na kawę z przyjaciółką czy na szybki shopping. Testuj ten strój tak jak chcesz.



 

Oczywiście do tego mega wygodne botki na słupku, które pasują zarówno do spodni jak i do spódnicy czy sukienki. Uważam, że każda z Nas powinna mieć taki typ butów w swojej szafie. Plecione torebki to teraz absolutny hit. Występują we wszystkich kolorach a co jedna to piękniejsza. Ja wybrałam czarną gdyż idealnie pasuje do wszystkich stylizacji. Czapka z pomponem to również absolutny hit. Z resztą co roku tego typu czapki robią furorę.

 

 



Jak Wam się podoba? Mnie bardzo. Z całą pewnością taki outfit będę testowała w różnych sytuacjach. A ty?

Kochani serdecznie Was zapraszam do brania udziału w konkursie na answear.com ponieważ nagrody są bardzo fajne a po za tym może zainspirujecie kogoś swoimi stylówkami.

Powodzenia!
paaula_


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz