środa, 20 grudnia 2017

Kilka słów o mnie



Cześć kochani,

Witam Was serdecznie na moim blogu. Nazywam się Paulina ale tutaj będę występować jako happybrunette_mom. Mam 30 lat (a już całkiem niedługo 31). Jestem szczęśliwą żona i mamą prawie 7 miesięcznego Antoniego. Na chwilę obecną w kręgu moich głównych zainteresowań znajduję się właśnie mój syn. Nie znaczy to jednak, że poprzez macierzyństwo zatraciłam cała siebie. Kocham mojego synka najbardziej na świecie ale oprócz tego, że jestem mamą to jestem również kobietą.

Moją największą pasją jest moda. Uwielbiam tworzyć różne ciekawe stylizacje, które potrafią być praktyczne jak i eleganckie czyli wszystko czego młoda mama potrzebuje. Na tym blogu będę Wam pokazywała nie tylko fotki moich stylówek ale również różnych dodatków czy po prostu mojej rodzinki.

Jestem początkująca w sprawach bloga więc bardzo Was proszę o wyrozumiałość.
Mam nadzieję, że będziecie tutaj zaglądać. 

paaula_



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz