środa, 20 grudnia 2017

Brilu.pl

Na pierwszy rzut recenzja bucików od brilu.pl

Uwielbiam buty. Mam ich mnóstwo, z różnych firm i z różnych sklepów internetowych. Jednym z moich ulubionych sklepów jest brilu.pl.


"BRILU to marka, która wychodzi na przeciw modzie oraz upodobaniom kobiet i mężczyzn, dotyczących butów. Nie jest to zwykły sklep, jakich wiele w Internecie. BRILU jest tworzony z pasją i wkładamy w niego część swojego serca oraz mnóstwo energii. 
Głównym celem jest to, by inspirować oraz aby każdy mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Nasza oferta jest skrupulatnie dobierana przez profesjonalistów i pasjonatów mody, którzy dbają o każdy szczegół i detal" - brilu.pl
Zgadzam się z każdym słowem. W sklepie znajdziecie buciki dla każdego. Wysokie lub niskie. Na obcasie lub na słupku. Na imprezę, randkę czy spotkanie biznesowe jak i na spacer, na plażę czy na szaleństwo zakupowe.
Buty są bardzo dobre jakościowo. Mam kilka par i uwielbiam w nich chodzić.

Na imprezę

Zdecydowanie najlepszym wyborem na imprezę, a w szczególności na zbliżającego się sylwestra, będą szpilki Celebrate. Występują one w 3 odcieniach : Navy, Green oraz Pink. Ja w swojej kolekcji posiadam odcień Navy. Buciki są całe z brokatu i mają 11,5cm obcas. Niektórzy mogą pomyśleć, że skoro takie wysokie to = niewygodne. Otóż nic bardziej mylnego. Są bardzo wygodne. Poniżej kilka fotek.





Link do butów Szpilki Celebrate Navy


Na randkę czy spotkanie biznesowe

Na randkę czy spotkanie biznesowe polecam szpilki z kolekcji Nubile. Występują aż w 7 kolorach : Burgund, Beige, Fuchsia, Purple, Grey, Red oraz Pink. Ja posiadam te w kolorze burgundu. Buciki są wykonane są z eko-zamszu i mają 10cm obcas. Ostatnio czytałam opinię na ich temat i pewna Pani stwierdziła, że nie da się w nich chodzić bo obcas mają jak by z papieru. Otóż ja je mam i w nich chodzę i nie uważam żeby miła papierowy obcas.









Link do szpilek Nubile Burgund


Na spacer

Dla mnie jako dla młodej mamy najlepsze na spacer są trampki bądź espadryle. W sezonie brilu.pl posiada naprawdę duży wybór właśnie takich bucików. Poniżej kilka fotek właśnie z lata w espadrylach z pelikanami.







Na sam koniec mam dla Was kilka fotek w cudownych sandałkach, które były dostępne latem.







Podsumowując sklep brilu.pl jest godny polecenia. Obsługa na najwyższym poziomie. Buty pierwszej jakości, a wysyłka zawsze jest ekspresowa.

Mój pierwszy post. Jak mi poszło? Piszcie! Jestem otwarta na każdą sugestię.

Miłego wieczoru,

3 komentarze:

  1. Super recenzja ! Oby tak dalej ! Jestem na tak :-) a co do butów - przekonałas mnie do tego, żeby jakieś zamowic.... mąż wybaczy ;-) /agnes_mom

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie poradzę, że ja buty to też uwielbiam i wcale mało ich nie mam. Plus, że dysponuję dużą garderobą. Teraz na przykład rozglądam się za jakimiś botkami i na https://butymodne.pl/vinceza-skora-ekologiczna-p158.f117.html wpadły mi dwie pary w oko. Nie wiem na którą z nich się ostatecznie zdecyduję. Fajne tam butki są, też można sobie wybrać bez problemu.

    OdpowiedzUsuń