poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017

Kochani nadszedł nowy rok a co za tym idzie należy ładnie podsumować stary.
Rok 2017 był dla mnie bardzo szczęśliwym rokiem a przede wszystkim był rokiem, który przyniósł wiele zmian.
Najważniejszą zmianą były narodziny mojego Antka. Zostałam mamą. I nagle cały mój świat zaczoł się kręcić wokół tej małej istotki. Powiem Wam, że póki co bywa różnie. Mamy lepsze i gorsze dni ale to chyba wszędzie tak jest. Ale pomimo nieprzespanych nocy nie cofnęła bym za nic czasu. Decyzja o tym, że nadszedł czas na dziecko był bardzo świadoma i uważam, że słuszna. Mam teraz takie swoje maleństwo i kocham je nad życie.
Kolejną zmianą była zmiana kodu z 2 na 3. W maju 2017 oficjalnie dołączyłam do grona szczęśliwych trzysiestolatek ;) dostałam dużo życzeń i prezentów ale największym był Antek. tak tak. Dobrze kombinujecie. Dokładnie w dzień moich 30 urodzin na świat przyszedł Antoni. Także od tego roku będziemy sobie razem obchodzić urodziny.
Następna zmiana to dwa wielkie wydarzenia w życiu mojego brata. A mianowicie ślub i pojawienie się Hanny a co za tym idzie w końcu zostałam ciocią i mam nadzieję, że wkrótce chrzestną ;)

No to chyba tyle, jeżeli chodzi o wielkie wydarzenia i zmiany w moim życiu ;)

A co na insta? Otóż poniżej wrzucę Wam moje #bestnine2017 zdjęć publikowanych na instagramie, które przypadły Wam najbardziej do gustu.


Dziękuje Wam za to, że jesteście i za to, że z każdym dniem pojawiają się nowe osoby, którym podoba się mój profil. Mam nadzieję, że rok 2018 przyniesie mi wiele nowych znajomości i osób, które zostaną ze mną na dłużej.

Miłego wieczoru,
paaula_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz