środa, 3 stycznia 2018

Noworoczne postanowienia



Cześć kochani,

jak tam pierwsze dni Nowego Roku? U nas bardzo miło... co prawda dzisiaj już wróciliśmy do szarej rzeczywistości, bo mąż pojechał do pracy a my zostaliśmy sami z Antonim, to i tak jest okey.. powiem Wam, że przyzwyczaiłam się do tego, że cały czas ktoś w domu z nami było.. mój mąż, moja mama.. a teraz czekamy tylko na sobotę aż znowu będziemy mogli spędzić kilka chwil w troje.

Nowy rok, nowa ja.. - tak, tak co roku jest tak samo.. tysiące postanowień i prawie żadne nie wytrzymuje do końca roku.. ale,
w tym roku będzie inaczej bo mam odpowiednią motywację.. moim największym tegorocznym postanowieniem jest.. zrzucić te parę kilo, które mi zostały po ciąży.. tak więc siłownia, zero słodyczy i woda, woda i jeszcze raz woda..
muszę coś ze sobą zrobić bo we wrześniu jedziemy na wakacje i przecież człowiek musi się jakoś prezentować ;)

Mam też trzy marzenia, które chciała bym bardzo zrealizować ale o tym na razie nie będę mówiła, żeby nie zapeszyć.. jak się spełnią to się pochwalę :)


A jak jest u Was? Jakie macie marzenia i postanowienia na Nowy Rok?

Dzisiaj mam też dla Was taką oto noworoczną stylizację.

Cekinowa spódnica od Reserved połączona z gładkim, białym sweterkiem od Mohito i pięknymi błyszczącymi szpilkami od Brilu.

Jak dla mnie zestaw idealny.









Pozdrawiam
paaula_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz