wtorek, 27 lutego 2018

Lilou Częstochowa

Hej kochani,

nadszedł czas na krótki post odnośnie mojej wizyty w salonie Lilou w Częstochowie.


Jak wiecie uwielbiam biżuterię tej firmy. Biżuteria wykonana jest ze srebra próba 925 oraz z stopów metali w pozłoceniu 24 karatowym złotem. Jest piękna i wyjątkowa a co najważniejsze można ją personalizować w dowolny sposób.

Macie do wyboru grawerunek ręczny, który zostanie wykonany w każdym salonie Lilou w Polsce i za granicą. Jest to odręczny napis bądź rysunek wykonany przez pracownika danego salonu.

Źródło : www.lilou.pl

Jest jeszcze opcja grawerunku maszynowego, który jest dodatkowo płatny i wykonuje go maszyna. Na taki grawerunek trzeba poczekać kilka dni gdyż nie jest on wykonywalny w salonach.

Źródło : www.lilou.pl

Oprócz możliwości grawerowania elementów macie również możliwość wyobru czy Wasza bransoletka ma być na sznurku, wstążce, skórce czy kryształach. Wybór jest ogromny. Lilou posiada cała gamę kolorów sznurków cienkich oraz grubych czy wstążek. Kryształy występują w kilki kolorach ale za to na tyle uniwersalnych, że pasują do każdej stylizacji. Jeżeli chodzi o skóry to również do wyboru macie kilka kolorów ale uwaga.. skóry są dwustronne także kupując jedną możecie ją nosić na dwa sposoby w dwóch różnych kolorach. Oczywiście dostępne są również bransoletki na łąńcuszkach oraz piękne duże stalowe bransolety.

Źródło :  www.lilou.pl

Firma Lilou dosyć często wprowadza nowości dlatego też cały czas by się chciało mieć to i to aaa i jeszcze to ;) Ostatnio na rynku pojawiła się kolekcja Paw oraz Barok. Kilka słów o kolekcji Paw. W skład jej wchodzą piękne długie kolczyki, pierścionek oraz śliczna bransoleta. To właśnie ta kolekcja skradła moje serce. Jest inna niż wszystkie i jest cudowna.


Źródło: www.lilou.pl



Wkrótce do tej pięknej kolekcji dołączy naszyjnik.



Powiem Wam tak, jak raz kupisz Lilou to już nigdy nie przestaniesz ;) Ja mam bransoletki na sznurkach, wstążkach i kryształach. Mam łańcuszki, które uwielbiam. 

Na sam koniec najważniejsze.. Lilou daje Wam możliwość zapisania się do formularza kontaktowego. Dzięki temu zawsze będziecie na bieżąco. Jesteście zapisani? Jak nie to koniecznie to zróbcie. Ja jestem zapisana i jak tylko ma się pojawić jakaś nowości to od razu mam maila od Liou. Dzięki temu niczego nie przegapię.


To tyle odnośnie tej cudownej marki jaką bez wątpienia jest Lilou. Zapraszam Was na stronę sklepu --> www.lilou.pl gdzie również internetowo możecie komponować bransoletki i je zamawiać.

Mam nadzieje, że post Was się podoba. Jak tak to zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam Was serdecznie
paaula_lifestyle




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz