piątek, 16 lutego 2018

City girl

Cześć,

kochani co tam u Was? Czy Wam też lecą dni jak szalone? Mnie każdy dzień ucieka bardzo szybko. Dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem.. czas płynie nie ubłagalnie..
Moja mam zawsze powtarzała, że po dzieciach widać jak czas szybko leci.. i wiecie co? Coś w tym jest. Odkąd mamy Antka to właśnie po nim widzę jak czas szybko biegnie. Całkiem niedawno się urodził a tu już 9 miesięcy jest z nami.. Kiedy? Jak? Dlaczego?
Jak byłam młodsza to gdzieś nie odczuwałam tego płynącego czasu ta jak teraz.. Wy tez tak macie? Mam nadzieję, że tak bo inaczej zacznę się martwić o siebie ;)

Na dzisiaj mam dla Was stylówkę w stylu City Girl czyli idealny zestaw na szybki shooping czy kawkę (w moim przypadku herbatkę) z przyjaciółką.









Płaszczyk z BON PRIX, spodnie od RESERVED, torebka od GUESS oraz buciki od BRILU.PL

Jak Wam się podoba?

Miłego wieczoru,
paaula_


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz