niedziela, 18 lutego 2018

Dankovski Bag

Hej, Hej

dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją na temat torebek Dankovski.
Firma Dankovski swoją siedzibę ma w Częstochowie - i tu szok. Powiem Wam, że jestem torebkoholiczką a nie miałam zielonego pojęcia, że takie cuda powstają u nas w Częstochowie. Trafiłam na ślad tych torebek oczywiście na instagramie. Zajrzałam na profil i oniemiałam. Torebki są cudne. Przede wszystkim są inne niż wszędzie. Oryginalne i wyjątkowe, dla oryginalnych i wyjątkowych kobiet. A przecież każda z Nas właśnie taka jest.

Kilka słów o torebce. 

Torebki Dankovski to kopertówki na łańcuszku. Ktoś powie.. wielkie WOW o kopertówkę? Tak, dokładnie tak. Bo to nie są takie zwykłe kopertówki. Kochani cała koncepcja polega na tym, że torebki są drewniane. Tak, tak dobrze widzicie.. Drewniane.. ale nie bójcie się nie całe.. Z wierzchu jest drewno a w środku materiał. Drewno jest miękkie przez co torebka nie jest ciężka. Firma posiada kilka unikalnych modeli torebek gdzie każda ma inny wzór. Kolor wypełnienia torebki też jest w różnych kolorach i co najlepsze? Sami możecie sobie skomponować taki zestaw.





Ja ze swojej strony polecam Wam te torebki bo oprócz tego, że założycie je na wielkie wyjście to spokojnie możecie je nosić do codziennych stylizacji. Ze swojej strony mam dla Was kod rabatowy -10% na hasło paaula10.

Udanych zakupów ;)

Pozdrawiam
paaula_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz