wtorek, 13 marca 2018

Czyżby wiosna?

Hej kochani,

ostatnio pogoda nas troszkę rozpieściła .. czyżby to była już wiosna? Bardzo bym tego chciała... bardzo bardzo bardzo.. póki co cieszę się tą piękną pogodą bo podobno za kilka dni ma się znowu ochłodzić.. :(
Korzystając z tej cudownej pogody w miniony weekend udaliśmy się na spacer .. troszkę dziwnie wyglądałam wśród tych wszystkich szarych i czarnych kurtek.. ciekawi jesteście czemu? Zapraszam do obejrzenia zdjęć..




Teraz już wiecie o co mi chodziło? Tak bardzo się ucieszyłam z tej pogody, że postanowiłam to uczcić piękną pudrową różową a zarazem metaliczną kurtką :) no i nie ukrywając wyróżniałam się w tłumie ;) ale szczerze to jakoś specjalnie mi to nie przeszkadzało :) a jak jest u Was? Lubicie się wyróżniać na tle innych?






Całość stylizacji dopełniła zwykła biała koszulka, dziurawe jeansy od Reserved i boskie białe sneakersy od Rene. Uwielbiam ten look i już nie mogę się doczekać tej prawdziwej wiosny kiedy to właśnie codziennie będzie można nosić takie outfity :)

Pozdrawiam,
paaula_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz